WEB UKONCIL PROVOZ. TOTO JE ARCHIV. NENI MOZNE SE PRIHLASOVAT.
HlucnaSamota.Net
. časopis . : . . hudba - mp3 .
divadlo
petice

Petice pro zachování stávajícího vedení Hálkova městského divadla v Nymburce



Rada města rozhodla o výpovědi pro pana Miroslava Fišera, ředitele Hálkova městského divadla v Nymburce. Zároveň s tím se vypisuje výběrové řízení na místo ředitele HMD. Text petice můžete podepsat v Hálkově městském divadle v Nymburce.


My, níže podepsaní, nesouhlasíme s odvoláním současného ředitele, pana Miroslava Fišera, a v případě vypsání výběrového řízení podporujeme jeho setrvání v současné funkci nájemce divadla.

Důvody pro zachování pana Miroslava Fišera ve funkci ředitele HMD v Nymburce:

1. Kvalitní repertoár – velice pestré spektrum pořadů: od klubových pořadů a pohádek přes komedie až k dramatům.

2. Spolupráce s mnoha divadly a agenturami – v divadle hostují i soubory, které dříve na scéně HMD nevystupovaly a spolupráci přímo odmítaly z důvodů nekomunikativnosti předchozího ředitele pana Adolfa Tomana.

3. Nárůst návštěvnosti – právě díky rozmanitosti a kvalitním dílům chodí do HMD stále více lidí.

4. Úroveň – návštěvníci chodí do divadla daleko více ve společenských šatech, návštěva HMD je pro ně opět svátkem zásluhou elegance a kultivovanosti současného pana ředitele, který před každým představením komunikuje s návštěvníky atd. Pan ředitel se zasloužil o naprostou čistotu ve všech prostorách HMD a tímto je respektována všemi diváky.

5. Nerušené zážitky – diváci nejsou během představení obtěžování hlukem podnapilých a nevhodně se chovajících osob z foyeru.

6. Občerstvení – kvalita nabízených služeb v kiosku ve foyeru příchodem pana Petra Čecha stoupla na skvělou úroveň a občerstvení se těší velké oblíbenosti.

7. Pokles stížností – zkvalitnění služeb vede k úbytku nespokojených zákazníků HMD, pokud přece jen dojde k nespokojenosti zákazníka je pan ředitel Fišer k zastižení a je ochoten stížnost okamžitě řešit.

8. Zázemí pro účinkující – za 2 roky působení pana ředitele Fišera došlo k zásadním změnám: vymalování šaten herců, oprava zříceného stropu na zadním schodišti, zavedení teplé vody do šaten, což oceňují hostující profesionální soubory a zejména naši nymburští ochotníci.

9. Zkvalitnění služeb pro divadelní spolek Hálek – pan ředitel Fišer společně s personálem vychází divadelnímu spolku Hálek a všem ostatním jako je Divadlo EH a Divadlo hudby, maximálně vstříc (plánování zkoušek, premiéry, technické zázemí, úroveň služeb atd.). Také nechal na vlastní náklady vyprat kostýmy.

10. Pořádání výstav – foyer bylo upraveno k pořádání klubových pořadů a za stávajícího ředitele posunuto o úroveň výš pravidelným pořádáním výstav. Toto otevírá unikátní možnost nejen pro výtvarníky,ale především pro návštěvníky divadelních představení o další hodnotný umělecký zážitek.

Závěr: Všech těchto deset bodů naší petice je založeno na pravdě, a proto Vám ji s pokorou předkládáme.


Tento text je peticí ve smyslu zákona č.85/1990 Sb. o právu petičním.

Za petiční výbor:

Petra Štychová, U hřiště 1784, Nymburk 288 02

Vít Špinka, Černohorského 1862, Nymburk 288 02

Eva Hrubá, Sídliště 1886, Nymburk 288 02

(Nymburk, 1. 4. 2008, 0:00)


vytiskni [=]

Tento článek zhlédlo 11439 párů očí.

Diskuse k článku

Viva ODS
anonymní uživatel, 21 . 7 . 2008, 3:11
Vlk v rouše modrého ptáka....

Viva ODS
anonymní uživatel, 21 . 7 . 2008, 3:11
Vlk v rouše modrého ptáka....

Vlk se nažral a koza zůstala celá :-)
koren, 10 . 7 . 2008, 5:39
Smlouva se panu Fišerovi prodloužila do konce roku, ale pořád trvá konkurs na nového provozovatele :-) Mimochodem už nejen na divadlo, ale bude to spojeno současně s provozováním kina Sokol a MěKSu. Takže počítám s tím, že pokud se to protáhne ještě o půl roku navíc, tak se vyhlásí konkurs na provozovatele celého Nymburka :-D
Článek v Nymbursku:
http://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/divadlo20080709.html

Dalo se to očekávat
anonymní uživatel, 2 . 7 . 2008, 10:24
V nymburských vodách plavou dvě jména, Miroslav Fišer a Adolf Toman, třetí uchazeč byl "utopen".
Jakási intuice mi říkala, že výběrové řízení bude právě z těchto důvodů nadále protahováno.Nechci nikomu lézt do svědomí, ale pokud odborná komise stanovila pořadí uchazečů tak jak stanovila, vidím za vším vysoké politikaření, což mě opravňuje k tomu, říci: žijeme stále v minulém režimu?
Ač mám opravdu ráda všechny funkcionáře rady i námi zvolené zastupitelstvo města Nymburka, i tak pochybuji nad jejím morálním kreditem. Pokud brzdí, a myslím si, že záměrně, jmenování pronajímatele Hálkova divadla, tím bohužel poukazují na svoji nekulturnost, páč Hálkovo městské divadlo nejspíš dříve spadne, než v jeho prostorách budou moci být provozována kulturní představení.
Můj názor je tento: neustálé protahování je důvodem k tomu, aby mohl být vrácen zpět pan Adolf Toman (nemám nic proti, dokonce si přátelsky tykáme), ale vzhledem k jeho střetu zájmů by bylo morálnější i zákonné ponechat stávajícího nájemce, provozovatele a ředitele pana Miroslava Fišera.
Děkuji za vaši přízeň
Eva Hrubá

Vítejte v Absurdistánu...
anonymní uživatel, 15 . 6 . 2008, 1:34
Milá paní Evo. Jest pravda, že jste bytost rebelující, mnohými názory provokující, oděvem i vzhledem jiná, než bývá v kraji polabském zvykem, ale musím uznat, že své názory vyjadřujete slušně, nekompromisně a logicky. Jsou naši otcové senátoři opravdu takoví likvidátoři poctivé práce, rozdavači trafik (dlouho jsem se tomu názvu upřímně bránil) poslušní držitelé stranických průkazů (jsou pravdivé zvěsti o slibech stůj co stůj vybrat jen toho svého modrého kandidáta - tomu začínám věřit), nebo jen skupinka osob neschopných zorganizovat jedno jediné výběrové řízení??? Anebo je to všechno jinak??? Jistě, nemusíte se mnou souhlasit, to je jak v Kocourkově...

Výběrové řízení je vážně Řízení...
anonymní uživatel, 15 . 6 . 2008, 11:25
Výběrové řízení je vážně Řízení...
Možná všech osudů zaměstnanců Hálkova divadla, současných, od 1.června bývalých a pro provozovatele od 1.července bývalého. Mají totiž všichni výpověď. Nejen jejich osudy jsou na cestách vzduchových lodí, ale i osudy herců, amatérů, hálkovců, tím i všech diváků a příznivců kvalitní kultury ve městě Nymburk. Město na Labi...možná právě proto...odplouvají všichni kreativní a opravdoví umělci do města na Vltavě...důvody jsou historicky prokázány...že by byla chybička někde vysoko? Kdesi v myšlenkách rádců radním a jejich spoluhráčů? Nevím...snad......
Ale vraťme se k výběrovému řízení.
Bylo vypsáno již několikrát- jistě- proč ne- ze zákona je toto umožněno!
Jen nevím, proč se mi to zdá spíš jako účelové protahování celé akce---jakéhosi boje o nového provozovatele Hálkova městského divadla. Zvláštní! Víme, že se přihlásili tři zájemci. Stávající: Miroslav Fišer Bývalý: Adolf Toman Nový: Radim Keith
Také víme, z novinových informací, že žádný z nich nesplnil již několikrát kritéria tohoto výběrového řízení......Hm.....a tady je zakopaný pes. Každé výběrové řízení znovu zadané MÁ NOVÁ PRAVIDLA. V posledním přibyla k lustračnímu osvědčení i čestná prohlášení o tom, že žádný z aktérů VŘ nebyl nejen v KSČ, ale pozor! ani tajemníkem KSČ i KSS (Komunistická strana Slovenska), ani v Lidových milicích, ani příslušníkem Vysoké školy Felixe Edmundoviče Džeržinského při Radě ministrů Svazu sovětských socialistických republik pro příslušníky Státní bezpečnosti......Heuréka! Nechápu. Prodlužování? Zákon? Nestačí lustrační osvědčení? Záměr? Nebo jsou to jen šotci v mašinérii politického boje na území novodobého kapitalismu--jak krásně se cinkalo klíči--pro svobodu, pro zákon!
Vzhledem k tomu, že nadále v dalším výběrovém řízení přirostly i nové složky, jako je hospodaření s dotací a bez dotace...dovoluji si jen tak mezi řečí utrousit, že toto protahování má nejspíš své zájmy....snížit rozpočet, snižovat stavy, ušetřit na kultuře....aby se jinde mohlo vydat?
Na co se čeká? Až stávající vedení rezignuje? .........zvyšovat napětí.......a pak konečně rozhodnout a dát požehnání=makej, zasloužíš si to, my velcí jsme dlouze pracovali a přemýšleli a upřímně a poctivě rozhodli!
Budu asi opět na černé listině, je mi to jedno, ostatně jsem na ní celý život a víte, že vás mám za to ráda.....aspoň je o čem psát.
" Děkujeme-rozhodněte!"
Eva Hrubá

Pro velký úspěch opakujem:-))
anonymní uživatel, 5 . 6 . 2008, 4:29
Ták vážení a jedeme nanovo! Nové výběrové řízení zahájeno.To nám asi dávají vícero času na diskutaci, že? Jééé, ty jsou na nás tak strašně hodní:-) Tak zvesela debaťme, máme čas ještě pár dní, do konce června!!! Uff, to není Nymburk, to je Kocourkov. za chvilku začnou na radnici chytat tmu do pytlů a za velký prachy jí budou prodávat do zahraničí...taková dobrá tma se hodí, no ne?:-)

No to co toto je?
anonymní uživatel, 5 . 6 . 2008, 12:55
Lidi, mě se chce asi něco říct a moc nahlas, ale neřeknu, páč nejsem ani ČSSD ani ODS a asi bych měl problémy - no to je v pr... - a klamná prohlášení neberu na vědomí. Howgh.

No to co toto je?
anonymní uživatel, 5 . 6 . 2008, 12:55
Lidi, mě se chce asi nšco říct a moc nahlas, ale neřeknu, páč nejsem ani ČSSD ani ODS a asi bych měl problémy - no to je v pr... - a klamná prohlášení neberu na vědomí. Howgh.

Úroveň uchazečů
koren, 5 . 6 . 2008, 11:06
Všichni uchazeči prý měli ve svých nabídkách závažné nedostatky stran podmínek stanovených zákonem http://nymbursky.denik.cz/kratce_region/279974.html

anonymní uživatel, 5 . 6 . 2008, 10:09
No fuuuj... hororové konsistence si nechme na jindy :-)

rejpálkové
anonymní uživatel, 4 . 6 . 2008, 12:01
Mno jasně chcete mladej vítr, máte ho mít: jmenuje se Blanka Fišerová a v divadle všecko zůstane jak má být.. Když se zdá její otec starý, prohodíme jí funkci s ním a bude. Vlk se nažere a koza zůstane celá :-)

anonymní uživatel, 4 . 6 . 2008, 11:01
hej, a ty víš o nějakým mladým větru? Dej typ, dej...

hihi
anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 11:00
Jojo doslova Pašíka s velkým P, jak trefné :-D

:-((
anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 10:55
...ale co to..... tak se jednou v jednom domě točilo něco erotického.... zapomeňme... Pašíka od naplněného korýtka ani železnou palicí neodeženeš.. A petičníci, máte smůlu, Váš názor je jak loňský sníh, nezajímavý....

Blé
anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 10:43
Pravda, pravda s těmi voliči, i když po téhle zkušenosti věřím, že si to modrý ptáci drobet zaneřádili svými ptačinci (ptačími hovínky) u rýpavých voličů, kteří jen chtějí vědět, koho a na co tam dosadili... A kdpak by měl z těch kandidátů nejvíce šancí na privatizaci? že by ten ,,kulturní pornomagnát" co by privatizoval kde co?

Fuj
anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 10:37
Hele a co divadlo zprivatizovat???? Bude po problémech a politici se zbaví obtížného hmyzu, tedy rýpavých voličů.

vjetry
anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 10:34
Tak něco na tom je..... na větry trpíme dost.... taková dedědkizace by byla vhodná, ale říká se mládí vpřed a stáří na svá místa.... já jsem skeptik a korýtko láká......

vjetry
anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 10:27
Tak něco na tom je..... na větry trpíme dost.... taková dedědkizace by byla vhodná, ale říká se mládí vpřed a stáří na svá místa.... já jsem skeptik a korýtko láká......

anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 9:29
A co třeba tam dát někoho mladšího - jak se říká MLADÝ VÍTR? Dost bylo dědků všude (nejen na vedoucích místech třeba v divadlech) :-)

N.T
anonymní uživatel, 3 . 6 . 2008, 5:31
... tak jsem zvědav, jak to dneska dopadlo. Očekávám s napětím výsledek a jeho odůvodnění. Doufám, že to bude počteníčko, plné rozumných, věcných a nestranných i nestranických argumentů, které otráví škarohlídy a otravovače ze všech politických směrů.

jak jinak....
anonymní uživatel, 31 . 5 . 2008, 10:50
No, zajímalo by mě, kolik peticí jste tedy už přečetl, ale dobrá, ať je po Vašem, když chcete petici proti něčemu, můžete tuto brát jako petici proti změně současného vedení Hálkova divadla. Spokojenost? A pro změnu u nás v Nymburce se tomu také říká podpora dobré věci, ne? Nějak jsem z toho totiž nepochytil, kdo a hlavně KOMU by kam měl lézt......

:-))
anonymní uživatel, 31 . 5 . 2008, 7:37
Ano ano, milý kolego, čeština je krásný, bohatý a úžasný jazyk, který umí nabídnout mnohé možnosti. Je vidět, že Tě může překvapit, jak různě jej můžeš používat.

Přesně jinak
anonymní uživatel, 31 . 5 . 2008, 5:12
Vždy jsem si myslel,že petice se vydávají na protest proti něčemu.Toto je první petice za podporu,kterou čtu.U nás v Čechách se tomu myslím říká vlezdopr......lismus nebo leštění klik.

Přesně tak
Eponinne, 29 . 5 . 2008, 4:41
Naprosto souhlasím s Evou, naše petice není útok, není proti někomu, ale je vyjádřením spokojenosti a podpory...
A chci za celý kolektiv hry Dívčí válka poděkovat divákům, byli jste skvělý, hrálo se nám perfektně :-)

Na podporu
anonymní uživatel, 29 . 5 . 2008, 12:15
Vážení přátelé, kolegové z divadel, hosté,
petice se píší na podporu a ne proto, že se někdo bojí.
Stávkujeme za někoho nebo pro něco, co si myslíme, že je dobré. Řešit problémy touto formou je v současném politickém režimu umožněno všem.
Prosím nediskutujte na tomto fóru o malichernostech.
Jestli někdo z vás nepochopil důvody k sepsání petice, tak ji asi pečlivě nečetl, protože o těchto důvodech se tam hovoří.Nemá smysl dále se tu rozepisovat, neboť rozhodnutí komise výběrového řízení bude již známo v červnu.
Chci ještě jen krátce zareagovat na návrhy stávajících účastníků konkurzu: vítězem by měl být ten, který neslibuje nerealizovatelné, který neslibuje vynikající podmínky všem amatérům na okrese, když v jeho představeních účinkuje jen deset stálic, ale ten, který kulturu města a kulturní myšlení spoluobčanů rozšiřuje ve všech oblastech uměleckého dění.
Eva Hrubá

anonymní uživatel, 29 . 5 . 2008, 8:23
Pod vlivem debaty jsem se šel podívat na včerejší představení nymburských ochotníků. Netuším, kdo to představení udělal, tyhle dohady mě připadají zbytečné. Já jsem se doopravdy pobavil a skvěle si odpočinul. A to mě, jako opravdu příležitostného diváka, zajímá nejvíc.

anonymní uživatel, 27 . 5 . 2008, 9:14
Ha, objektivníci se zase objevili. Toman je povoláním profík se všemi cnostmi a necnostmi, to se mu nedá upřít. Dokáže hrající uchvátit i zurážet, někteří to snesou, jiným to vadí tak, že s ním pracovat nemohou, ale divadla dělat jistě umí. Fišer není profík, a tak je s podivem, že o jeho poslední divadla je takový, na Nymburk nezvyklý zájem. To se jistě přehlédnout nedá. Trochu objektivity by neškodilo, přátelé......

Oslíčkové vždy vespolek se drbou :-)
anonymní uživatel, 27 . 5 . 2008, 3:11
Ono kdyby šlo jen o zásluhy, tak opravdu petice netřeba, ale jelikož jde o politiku, je to fakt o něčem jiném...
A Toman možná dělal divadla hezká, i mě se líbila, ale to je tak všecko. Zažila jste ho někdy, milá opěvující, na zkoušce, jak nadává lidem do pohlavních orgánů? Nebo jak o představení polil v hledišti divačku vínem? Slyšela jste stížnosti diváků, že je o představení v divadle zahuleno? A o souborech, agenturách a divadlech co s ním nechtějí mít nic společného?
P.

Toman neToman?
anonymní uživatel, 27 . 5 . 2008, 1:42
Ať si lidi říkají o Tomanovi co chtějí, fakt, že je to jediný profesionál s odpovídajícím uměleckým vzděláním v tom našem Svinibrodu, nikdo nemůže popřít. Proto si myslím, že na naší divadelní scéně své místo má a toto místo mu právem náleží. Nevím jak ostatním, ale mně se jeho práce vždy líbila a těšila jsem se na představení pod jeho režijní taktovkou. Očekávání kvalitního zážitku z výborného režijního pojetí a hereckých výkonů se vždy naplnilo. Prostě tvorba pana Fišera a ostatních takové kvality upřímně nikdy nedosáhne.Ale snaha se pochopitelně cení a je dobře, že se u nás stále něco tvoří..

anonymní uživatel, 27 . 5 . 2008, 1:34
Myslím, že nápisu Tomanova trafika milí anonymníci netřeba, protože výběrové řízení je zrušeno a jistě se Fišerovi svěří do rukou náš kulturní svatostánek....stejně nerozumím té petici opěvující pana Fišera.Myslím, že to již zde padlo: Když je tak kvalifikovaný a úchvatný ředitel divadla, který je nenahraditelný a zasluhuje metály za své počiny, proč takový světec potřebuje pomoc v podobě podpisů pod petice?! Tohle asi nikdá nepochopím...no děj se vůle boží:(

kašpárci
anonymní uživatel, 23 . 5 . 2008, 6:23
Já nerad, ale podle mě je to jasné, myslím si, že strana rozhodla. No doufám, že zbyde alespoň na nový modrý nápis: Tomanova trafika...

anonymní uživatel, 23 . 5 . 2008, 9:30
Divadlo??? Spíš fraška, která se, doufejme, nezvrhne v tragédii, jinak bude po divadle úplně.....

Pozvánka na divadlo
anonymní uživatel, 22 . 5 . 2008, 12:48
Ovšem v úterý bude zajímavé představení na radnici: jmenuje se to poněkud nudně: Zasedání rady města, hrají v tom prý minimálně 4modří ptáci ze 7 postav ale zápletka už tak nudná není, protože spočívá v odhlasování toho, co bude s divadlem a kdo v něm bude hospodařit nebo trafikařit... Tak nějak nevím, co si o tomhle divadle myslet...

hop dva tři
anonymní uživatel, 18 . 5 . 2008, 10:55
To tedy bude drsný repertoár... Zvířátka a Petrovští, Kašpárkovy čertovinky, Vyšetřování ztráty třídní knihy, Babinský, Proti všem, Ali Baba a 42 loupežníků a Jánošík ev. Kupčík Benátský... rýp rýp

Divadlo
koren, 18 . 5 . 2008, 6:58
Sama politická scéna je divadlo nad divadlo, komunální scénu nevyjímaje. Dosti nákladné zdá se, podle výše honorářů jednotlivých účinkujících i postav v pozadí. Nač tedy ještě zřizovat divadla další, která vytlačeny scénou politickou nadybytečná zdají se být :-D

A je po...
anonymní uživatel, 18 . 5 . 2008, 2:40
A je po...Dosti svárům a půtkám, výměnám názorů drsných, ale jistě upřímně mínených, modří, promiňte moudří otcové rozhodli, že výběrového řízení netřeba. Tak a je vymalováno. Komupak bude dána důvěra? Nebo že by se kulturní stánek bylo nutno zakonzervovat a uzavřít? Pravda, Praha nedaleko, divadel v okolí bezpočtu a peněz v městské pokladnici málo a rychle ubývají...Nene, to je úvaha jistě zcestná a neopodstatněná, odporně anonymní... Jdu se stydět do houští za tu nedůvěru k naší oblastní politické scéně...

Článek v Nymbursku
koren, 12 . 5 . 2008, 6:29
Myslím, že tento článek je k tématu:
http://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/nb_kultura20080512.html

rodinné divadlo
anonymní uživatel, 4 . 5 . 2008, 9:49
Tři rodiny že hrají v nymburském divadle?? Tento argument je opravdu hodně u země, nebylo by tam něco průbojnějšího??? A pokud možno i k věci, tak aby bylo možno reálně diskutovat? :-))

To není diskuse
koren, 2 . 5 . 2008, 12:12
To není diskuse, ale to jsou osobní útoky :-) Navíc povětšinou ryze anonymních, tudíž asi neexistujících "duchů" :-) :-) :-)

anonymní uživatel, 1 . 5 . 2008, 9:29
Jejda jejda, copa copa, názorníci mají potřebu vyměňovat si své pocitno na nástěnce.. Škoda přeškoda, diskutovat se musí umět, byť je již v konkurzu jaksi laškovně rozhodnuto. Oba pánové -neboť jde jen o A.T a M.F, přiznejme si to - mají své bytostně pochopitelně nedostatky i poměrně stejné zásluhy o kvalitu nymburského divadĺa. Jsou poněkud směšné politické tanečky, stejně tak i informovanost některých z nás. Ale Bůh zaplať, je dobře, že nymburský kulturní svatostánek stojí za diskuzi.....

anonymní uživatel, 30 . 4 . 2008, 2:16
Máte-li k mému chování vůči divákům nějaké výhrady či připomínky, budu ráda, pokud mi je sdělíte například osobně, nebo mailem.... ale rozhodně ne anonymně! BTW: Nejsem zaměstnána jako pokladní.
slečna Blanka

vidličky a nože
anonymní uživatel, 30 . 4 . 2008, 1:01
Číst mě naučili,ale Vás slečno Blanko asi neučili,jak se chovat ve styku s diváckou veřejností.I prodávat lístky se musí umět.

cože?
anonymní uživatel, 28 . 4 . 2008, 12:56
tady někdo neumí číst, co? viz. příspěvek 26.4.2008 v 11:49
B.

nápis
anonymní uživatel, 28 . 4 . 2008, 12:11
Neříkejte mi,že když je pan ředitel v deseti bodech tak opěvován,že by si neporadil s takovou prkotinou,jako je nápis na budově

prozměnu nápis
anonymní uživatel, 26 . 4 . 2008, 11:49
Asi byste si měl(a) zjistit, kdo je vlastně majitelem budovy, než se pustíte do nějaké kritiky. Už to na různých internetových diskuzích i v novinách bylo omíláno mnohokrát. Tak snad naposled: Budova HMD patří městu, tudíž za stav pláště divadla odpovídá městský úřad. Pan ředitel již několikrát upozorňoval na městě na opadaný nápis a opravdu první odpověď byla ta o těch mrazech. Když mrazy opadly pan ředitel znovu na tento problém upozorňoval a bylo mu řečeno, že v nejbližší době bude zjednána náprava. Nic jiného s tím sám pan ředitel opravdu dělat nemůže ( i kdyby ho třeba napadlo, že to opraví sám, tak prostě nesmí!!!) Takže pokud máte ještě nějaký dotaz týkající se nápisu na divadle, obraťte se prosím na Městský úřad v Nymburce odbor správy majetku.
F.

anonymní uživatel, 25 . 4 . 2008, 7:37
Bod č.7 v petici: Pan ředitel je schopen řešit ihned stížnost.
Tak ať ihned vyřeší obnovení nápisu na budově divadla. Mrazy dávno pominuly a stav je stále stejný. Nedávno to bylo omlouváno právě trvajícími mrazy, kdy se nedala práce uskutečnit. Kolem budovy chodí spousty lidí a řeknou si: "Copak je tu asi za ředitele, že toto strpí?"

anonymní uživatel, 21 . 4 . 2008, 10:19
Milý anonyme, jsem potěšena tvým názorem, že i na mé rodině "stojí ochotničení" v divadle. Něco takovýho může napsat šlověk, který vůbec nezná, jaká je v ochotnickém souboru situace. Na poslední schůzi se sešlo asi patnáct lidí a to jen díky tomu, že přišli i někteří lidi z divadla hudby a z party kolem Evy Hrubé. Jestli závidíš, že hrajeme a ty ne, máš šanci, rádi Tě uvítáme. Nové tváře divadlo potřebuje, hlavně kluky kolem 20-ti let. Zdraví Jana Štychová

konečně...
anonymní uživatel, 18 . 4 . 2008, 4:33
Ha, skomírající diskuze se poněkud rozproudila. To je dobře, je vidět, že nymburským není kultura zcela lhostejná. Pokud je tedy důvodem k výběrovému řízení opravdu jen končící smlouva, pak není o čem diskutovat. Je ale s podivem, že někteří názorníci mají více informací, než současné vedení divadla a většina diskutujících. Budiž nám neznalým omluvou že jsme patrně jen špatně hledali na deskách úředních..

anonymní uživatel, 18 . 4 . 2008, 4:10
A omluva za překlepy,samosebou tam mělo být aktivních, samotná a odmáčkl (pro ty detailisty) :-) HK




© HlucnaSamota.net 2002 - 2012 | prostor poskytuje eldar.cz | web zrobil klokánek | mapa stránek